Saturday, May 21, 2011

MAHARAJA LAWAK

ASSALAMUALAIKUMM....HYPE2...
ok untuk post kali ni aku nak cerita pasai
Maharaja lawak

sedau x sedau skrng dah masuk minggu ke8
maharaja lawak ni beroperasi...

MAHARAJA LAWAK
ni,  diantara persembahan diorang....



haha2, memang besh la kan,
dari kecik sampai yang tua(mcm penah guna ayat nie)
tengok program nie,
op jap2...

tujuan aku post ni bukan sebab nak kutuk program ni,
tapi.....aku nak bagi tau,
program ni macam dah jadi satu kewajipan,
untuk disiarkan di warung-warung@kedai-kedai makan,
wah dah macam bola pulak kan2...

buktinya,
jumaat lepas aku pergi makan,
malam la, kedai ni memang ada ASTRO,
pas tu aku nmpak ada seorang laki ni, dia dengan bini dia,
duk tukar-tukar channel, 
rupanya dia dok carik ASTRO WARNA,
kebetulan kedai ni tak langgan,

pas tu dengan selamba badak brader tadi blah je...
aik? pahal?
tak kan sebab tak ada ASTRO WARNA
terus tak nak makan kat restoran tu....

hurmmmm...cukup aku x paham....
so ,   
                Fikir guna otak, Rasa dengan Hati
korang nilailah sendiri....

jangan lupa komen kat bawah...
huhu2....

No comments:

Post a Comment

untuk 'like' blog ni...