Tuesday, May 17, 2011

Menyanyi-menyanyi...

Assalamualaikum....hype2....haha2...
mmm...ari ni hari wesak, cuti tak pergi keja, so
sempat buat video untuk entry kali ni huhu2...

ok lah, untuk entry kali ni sebenarnya
aku nak citer pasal program2 realiti TV (menyanyi)
yang suatu masa aku pon penah tngok...

mcm




dan manyak lagi sebenarnya....huhu2....


ok, inilah antaranya, hiburan2 yang telah melekakan kita semua...
sedar atau tidak, ramai manusia
dari kecik hingga ke yg dah senja...
dok tengok benda nih...mmm...

mmmm...k la..
senang citer..korang tengok video nih pas tu pahamkan...
bagi pendapat korang....








2 comments:

untuk 'like' blog ni...

There was an error in this gadget